Індивідуальний план
професійного розвитку педагога
Хмельницького професійного ліцею
(п.і.б.)
(на 2020-2021
навчальний рік)
№
з/п
|
Освітні потреби
|
Форми
навчання:
інституційна (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, мережева,
стажування, інформальна(індивідуально)..
|
База навчання: НМЦ, ХОІППО,
на робочому місці, на виробництві, в інших ЗП(ПТ)О…
|
Результат навчання:
диплом, свідоцтво, сертифікат,
договір, угода, інформаційні бази, конспекти…
|
|
І.
Нормативно-правова компетентність
|
|||
|
Вивчення останніх законів, постанов,
норм, правил, стандартів, роспоряджень
|
|||
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ.
Фахова компетентність
|
|||
|
Оновлення знання навчального предмета, фахових
методик, технологій.
Формування професійних компетентностей галузевого
спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із
сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку
галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня
кваліфікації працівників за відповідними професіями.
|
|||
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17.
|
|
|
|
|
|
ІІІ.
Психологічна компетентність
|
|||
|
Оновлення знання психолого-фізіологічних особливостей здобувачів освіти певного віку, основ
андрагогіки.
|
|||
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІV. Педагогічна компетентність
|
|||
|
Вивчення
передового педагогічного досвіду.
Створення безпечного та інклюзивного освітнього
середовища, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з
особливими освітніми потребами.
|
|||
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V. Методична компетентність
|
|||
|
Вивчення фахових методик навчання та виховання.
Організація особистої методичної діяльності.
|
|||
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VІ.
Інформаційно-комунікаційна компетентність
|
|||
|
Використання інформаційно-комунікативних
та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку.
|
|||
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VІІ.
Дослідно-експериментальна компетентність
|
|||
|
Розвиток вмінь
продукувати оригінальні, інноваційні ідеї.
|
|||
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VІІІ.
Культурологічно-виховна компетентність
|
|||
|
Мовленнєва, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність.
|
|||
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|